možná ano, možná ne

30.07.2008 22:08

Možná, možná se otočíš a řekneš: Pojď!
a já půjdu, půjdu za tvým hlasem kam mě nohy zanesou, protože vím, že bys neudělala nic, co by mi ublížilo...
Možná, možná se otočíš a řekneš: Půjdeš?
a já půjdu, polibkem naznačím ti odpověď, protože vím, že slova pro tebe moc neznamenají...
Možná , možná se otočíš a řekneš: Odejdeš?
a já půjdu, půjdu pryč od tvých očí, protože slza, přepadávající přez poslední řasu mohla by tě přemoci a ty náhle slabá mohla bys to slovo vzíti zpátky...
Možná, možná se otočíš a řekneš:Odejdi!
a já pujdu, půjdu od tvého chvějícího se hlasu a zacpu si uši, abych neslyšela náhodou, jak přemohl tě pláč...
Možná.
Ale možná, možná se otočíš a budeš prostě jen mlčet
a já zůstanu stát, protože mé srdce uslyší to tvé zpívat...

Vyhledávání