podzim-zima

28.10.2009 14:36

předně musim podekovat vsem novym majitelum bibin. vsehcna se udala a s vetsinuo majitelu se znam jiz dlouhy cas a jsem potesen, ze maji moje bibino ;-) posledni sla do noveho domova i shareenka, siri jsem pote dal do furetky a uvidime, jak se uchyti...

vcera nedozila konce rijna štára, takze nalada je smutna, kor kdyz me jeste ceka uspani jazzinky :(  v nove praci si zvykam ( ono to je tak jednoduche, sedet na kase a markovat, ze na tom neni co si zvykat, dlema to uz od 19ti skoro furt :lol: ) a zatim to vypada na dobre spolupracovniky ( tedy, nadrizeni v pohode, spolupracovniky vidam jen sporadicky a co se mi libi, s tim se bavim, co se nelibi, s itm se bavit nemusim, neb neni moznost, jak se bavit :lol: )...

desi me vanoce, desi me pripravy na ne, nejsou penize na darky a cukrovi a mam pocit, jako by kazdy ocekaval nakladne darky....snad jen ta moje zena je dost rozumna, abychom se dohodli na pohodovych svatcich bez zbytecneho stresu, kdo koupi drazsi darek...

doufam v lepsi zitrky, doufam, ze v praci zustanu i nadale a nejak se dostaneme nekam dal, zbavime se konecne dluhu a zacneme setrit na...no, do zacatku asi vetsi byt...

Vyhledávání