jaro je tu :-D

11.03.2010 11:53

i kdyz to tak nevypada, venku snezi a je klemra, ze by potkana nevyhnal, tak nadvlada pani zimy uz pomalu konci a zacne byti lepe :-D

v praci poad pohoda, kupodivu....vedeni a ti, co jsou tam dele, nadavaji s jsou asi i smutni, ze uz to neni jako driv, ja to driv nezazil, takze jsem spokojeny, porad se do prace tesim, porad me bavi povidat si s lidmi, predavat usmevy a pozitivni naladu a po tech par mesicich uz clovek sklizi ovoce sve prace a na kasu se mu vraceji ti pozitivni a dobre naladeni zakaznici, kteri neopomenou pochvalit, ze se stale usmivam a stale mam dobrou naladu...ja to rikam porad, vse, co clovek udela, se k nemu navrati, takze kdyz mohu predam dal neco pozitivniho....treba tak odcinim ty nepravosti a spatnosti, co jsem kdy komu udelal a treba mi i nekdy bude odpusteno, alespon temi, kterym jsem ublizil, ja sam si neodpoustim nikdy...

na druhou stranu se jaro nese ve stylu opustenosti...chybi mi pratele a kamaradi, chybi mi prosty lidsky kontakt, ta vzdalenost mezi mnou a prahou je moc velka :( o to vic si vazim kazdych navstev v me rezidenci, o to vic si vazim noych pratelstvi, ktera se rodi...

v shareenove nas cekaji operace, na konci mesice by mela byt operovana ivanka a charmea, zkusim i marusku, treba operaci zvladne...

 

 

Vyhledávání